Liderzy zespołu
Absolwent Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa, Politechniki Rzeszowskiej na kierunku Zarządzanie i Inżynier Produkcji. Uzyskał dyplom z wyróżnieniem na specjalizacji Logistyka produkcji, nagrodzony przez Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją. Ukończył studia podyplomowe na kierunku Metody Statystycznej Analiza Danych. Specjalizujący się w zarządzaniu logistycznym oraz systemach planowania zgodnych ze standardami kreowanymi przez APICS (ang. American Production and Inventory Control Society). Wykorzystujący w pracy projektowej standardy PRINCE2 oraz Agile PM&BA. Pełniący funkcje partnera zarządzającego oraz dyrektora projektów BDO Advisory. W ramach zadań wdrożeniowych odpowiedzialny za optymalizację, automatyzację oraz rozbudowę zakładów produkcyjnych wraz z koordynacją prac towarzyszących. Realizujący modelowanie, projektowanie oraz digitalizowanie procesów biznesowych. Wspieranych realizacją audytów, warsztatów operacyjnych oraz cyklów szkoleniowych. Zapewniających uzyskiwanie wymiernych korzyści finansowych dla Klientów.
Certyfikowany Trener:
- 5S w biurze
- Zarządzanie wizualne
- Gra w kości
- Gra piwna
- Identyfikacja wąskich gardeł
- System JIT/KANBAN
- System PULL
- Warsztat nieustannego doskonalenia CIP Continous Improvment
- System praktycznego rozwiązywania problemów PPS – AAP/RRP
Karol Kalnik jest absolwentem Wydziału Ekonomii, Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji z siedzibą w Bytomiu, na kierunku Zarządzania i Inżynierii Produkcji. Uzyskał dyplom z wyróżnieniem w ramach specjalizacji – zarządzania jakością
i technologią produkcji.
Zdobywał doświadczenie pracując przez 10 lat w branży motoryzacyjnej, na stanowiskach: dozoru bezpośredniego obszarów produkcyjnych, trenera i koordynatora kluczowych zagadnień systemu Lean Manufacturing (GM-GMS – Globalnego systemu produkcji General Motors). W ramach realizowanych funkcji pełnił rolę Leadera wewnętrznego filaru zaangażowania i rozwoju pracowników i Pracy standaryzowanej.
Wieloletnie doświadczenie w pracach związanych z realizacją usług szkoleniowych, audytów i projektów optymalizacyjnych ,świadczonych przez firmy doradcze.
Specjalista z zakresu zarządzania jakością, pracy standaryzowanej, systemów ciągłego doskonalenia. Obecnie realizuje projekty wdrożeniowe jako: konsultant, trener wewnętrzny – odpowiadający za rozwój szkoleń i kompetencji zespołu BDO Advisory. Wykładowca narzędzi dotyczących systemu Lean Manufacturing, które realizuje w ramach kursów i warsztatów tematycznych.
Certyfikowany Trener:
- Wprowadzenie do normowania – chronometraż
- Praca standaryzowana – stanowiska manualne
- Gra s9x
- System praktycznego rozwiązywania problemów PPS – AAP/RRP
- 7QC
- QFD – dom jakości
- Audyt okiem klienta
- Zarządzanie cechami krytycznymi
- Jakość wbudowana w proces produkcyjny
- Rejestracja i monitorowanie błędów
- Gra piwna
- Gra w kości
- Identyfikacja wąskich gardeł
- VSM – stan obecny
- VSM – stan przyszły
- Raporty jednostronicowe
- Gra na matach
- Warsztat nieustannego doskonalenia CIP Continuous Improvement
- KAIZEN Blitz
Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej – kierunek Coaching w Biznesie.
Posiada blisko 20 lat doświadczenia zawodowego głównie w branżach automotive, ostatnie 10 lat związany w Lean management jako koordynator ciągłej poprawy procesów produkcyjnych oraz specjalista ds. optymalizacji i szkoleń. Jest osobą zaangażowaną w postawione cele oraz prezentującą własną inicjatywę.
Uczestnik licznych szkoleń takich jak: Akademia trenera -Train the Trainer, Warsztaty Lean Manufacturing, Akademia Lidera, Zarządzanie personelem w środowisku produkcyjnym, problem Solving for Team lider and Supervisiors, Lean Logistic, Warsztaty 5S, SMED, Warsztaty-treningi komunikatywności, komunikacja w trudnych sytuacjach, Biznes Simulation.
Certyfikowany Trener:
- 5S produkcja
- Zarządzanie wizualne
Adam Stopiński jest Absolwentem Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Politechnice Śląskiej oraz studiów podyplomowych: „Zarządzanie projektami” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, „Menedżer jakości” na AGH w Krakowie i „Menedżer Logistyki” w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Dodatkowo ukończył kursy optymalizacji procesów i doskonalenia jakości wg Lean Six Sigma oraz zarządzania projektami wg metodyki Prince 2. Przez 7 lat pracował w przemyśle ciężkim gdzie zajmował się planowaniem produkcji i nadzorem nad poprawnością przebiegu produkcji, a następnie zarządzaniem projektami.
Certyfikowany Trener:
- Wprowadzenie do normowania MTM
- Rozwiązywanie problemów Problem Solving
- Raporty jednostronicowe i A3
- TPM – Autonomiczne Utrzymanie Ruchu
Tomasz Machnio jest Absolwentem Kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji ze specjalizacją Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy oraz ukończył Studia podyplomowe – Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem z certyfikatem Lean Green Belt.
Tomasz Machnio posiada doświadczenie w przemyśle drukarskim, hucie szkła, produkcji urządzeń elektronicznych w zakresie lean management.
Przed podjęciem współpracy z BDO Advisory pracował dla takich firm jak: Etisoft, Canpack oraz Elzab
Tomasz Machnio to entuzjasta przemysłu 4.0 a prywatnie zapalony kolarz-amator, fan gier video oraz miłośnik wielkich europejskich festiwali muzyki elektronicznej.
Certyfikowany Trener:
- Zarządzanie wizualne
- Mapowanie procesów usługowych/biznesowych