Historia

Firma HBC powstała w 2003 roku. W początkowym okresie koncentrowaliśmy się na usługach finansowych, czego efektem jest bardzo duży nacisk jaki kładziemy na wymierne efekty naszych prac i ich faktyczne odzwierciedlenie w wynikach finansowych Klientów.

Od początku działalności naszym głównym celem było dostarczenie jak najbardziej efektywnej ekspertyzy, przekładające się na doskonalenie organizacji. Spowodowało to, że bardzo szybko rozszerzyliśmy nasz obszar zainteresowania o zarządzanie procesowe, doskonalenie procesów, a w konsekwencji o metodologię Lean Manufacturing.

Do końca 2018 roku zrealizowaliśmy ponad 60 różnorodnych projektów doradczych i wdrożeniowych, których efekty potwierdzone są referencjami przedstawionymi w sekcji Zaufali nam, a przykłady opisane są w case studies..

Aby rozwinąć naszą ofertę i możliwości działania począwszy od roku 2016 HBC weszła w skład Grupy BDO, w roku 2017 zmieniając nazwę na BDO HBC Business Improvement.

Począwszy od roku 2016 oferta oprócz projektów wdrożeniowych i audytów procesowych realizujemy również złożone projekty szkoleniowe oraz oferujemy usługi w zakresie pogłębionego audytu operacyjnego organizacji, co pozwala odpowiedzieć na potrzeby każdego naszego Klienta. Oferowany przez nas zakres usług pozwala nie tylko zaprojektować i skutecznie wdrożyć rozwiązania ale również zapewnić ich trwałość i rozwój w przyszłości.

W 2021 roku firma przeszła rebranding, przyjmując nazwę BDO Advisory – jest to kolejny krok w integracji z Grupą BDO. Jako część BDO Polska od lat wspieramy klientów w zakresie audytów, poprawie jakości i efektywności przedsiębiorstw, usprawnianiu procesów i działania organizacji. Nasza strona internetowa zmienia swój adres na www.bdoadvisory.pl.