Kompleksowy system wspierający zarządzanie wiedzą w organizacji


Bezpieczeństwo – rozwiązanie bazuje na platformie Moodle, która jest wspierana i rozwijana przez liczną społeczność on-line.

Sprawdzone rozwiązanie – Moodle jest najbardziej rozpowszechnionym na Świecie Systemem Zarządzania Kształceniem z najliczniejszą grupą użytkowników.

Elastyczność – Moodle może być dostosowany do specyficznych potrzeb Klienta i obsłużyć dużą liczbę użytkowników jednocześnie.

Dostęp do biblioteki szkoleń BDO – BDO rozwija bibliotekę szkoleń elearningowych, w ramach oferowanego rozwiązania Klient ma dostęp do rozwijanej oferty.

Stabilność – Moodle jest rozwijany od 2002 roku i jest stale rozszerzany, dając możliwość regularnej aktualizacji oprogramowania, co pozwala na funkcjonowanie platformy przez wiele lat po jej wdrożeniu.

Kompleksowe wsparcie – dla właściwego działania oprogramowania istotne jest nie tylko jego przygotowanie i wdrożenie, ale również konserwacja systemu i zapewnienie wsparcia przez wiele kolejnych lat.

Bezpieczeństwo treści – pełne bezpieczeństwo przechowywanych treści dzięki możliwości ich zapisywania i magazynowania na serwerach Klienta.

Zindywidualizowane treści – możliwość produkcji kursów elearningowych na życzenie Klienta, w zakresie specyficznym dla działalności Klienta.

Doradztwo – pełne wsparcie zarządzania wiedzą w organizacji.
Funkcjonalność systemu:
- przechowywanie informacji,
- przygotowywanie programów szkoleń,
- monitorowanie przebiegu i postępu wdrożenia pracownika,
- ocena uzyskanych umiejętności w powiązaniu z matrycą kompetencji,
- generowanie certyfikatów,
- budowanie repozytorium informacji koniecznych w organizacji,
- udostępnianie informacji i lekcji przy wykorzystaniu kodów QR,
- stosowanie różnorodnych metod oceny rozwoju wiedzy,
- inne funkcjonalności opracowane w porozumieniu z Klientami.
- szybki dostęp do wielu informacji o umiejętnościach i kompetencjach pracowników w jednym miejscu (w module oceny umiejętności)
- planowanie rozwoju umiejętności personelu (w module oceny umiejętności)
- potwierdzanie postępu w rozwoju umiejętnościach przez upoważnione osoby (w module oceny umiejętności)
- wgląd przez przełożonych i działy personalne w progres rozwoju pracowników (w module oceny umiejętności)
- spójne zarządzanie procesem rozwoju umiejętności i kompetencji (w module oceny umiejętności).


Wdrożenie systemu
- zdefiniowanie wstępnej specyfikacji systemu i potrzeb klienta,
- audyt i uzgodnienie szczegółowej specyfikacji systemu,
- zdefiniowanie potrzeb szkoleniowych – zakresu i metodyki,
- zdefiniowanie zasad oceny i relacji z systemem oceny kompetencji obowiązującym w przedsiębiorstwie,
- przygotowanie techniczne platformy,
- wdrożenie i szkolenia użytkowników,
- obsługa bieżąca i rozwój treści na zlecenie Klienta.