Każde szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych praktyków, którzy z pasją i zaangażowaniem dzielą się swoją wiedzą, zdobywaną przez lata pracy w różnych branżach. Dzięki temu, uczestnicy mogą liczyć na konkretne i praktyczne wskazówki, które pomogą im rozwijać swoje kompetencje i wprowadzać pozytywne zmiany w swoich organizacjach.

Forma szkolenia
Wykład oraz ćwiczenia praktyczne

Czas trwania
1 dzień 7 godzin

Liczba uczestników
min 6 – 12 max

Typ szkolenia
Otwarte / Zamknięte

Certyfikat
TAK
Grupa docelowa
Pracownicy działu sprzedaży, inżynierowie procesu, inżynierowie jakości, konstruktorzy, technolodzy oraz kierownictwo produkcji.
Zakres szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z zasadami przygotowania macierzy QFD oraz przećwiczenie poszczególnych etapów w formie warsztatowej.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie teoretyczne
- Omówienie w formie warsztatowej poszczególnych etapów tworzenia pierwotnego „domu jakości”
- Wnioskowanie i zasady opracowywania planu działań zaradczych
Cel biznesowy
- Poprawa wiedzy w zakresie analizy najbardziej istotnych – z punktu widzenia klienta, cech dostarczanego wyrobu oraz potencjalna efektywna wymiana wiedzy w tym zakresie, pomiędzy różnymi funkcjami organizacji (produkcja, technologia, zapewnienie jakości).
- Przygotowanie pracowników do samodzielnego stosowania macierzy QFD – przeprowadzenia analizy priorytetów i potencjału rozwoju dostarczanego produktu lub usługi.
- Przygotowanie pracowników do samodzielnej identyfikacji kluczowych cech produktu – których poprawa może przynieść najlepsze korzyści – dla klienta docelowego oraz wykonawcy. Lepsze zrozumienie potrzeb klienta.
Oczekiwane efekty uczenia:
- Poprawa wiedzy w zakresie praktycznego stosowania metody QFD, służącej do analizy najbardziej istotnych – z punktu widzenia klienta, cech dostarczanego wyrobu lub usługi oraz metody określenia priorytetów ich rozwoju.
Proponowana ścieżka rozwojowa:
1
QFD
Nie znalazłeś czego szukasz? Zadzwoń lub napisz do nas
W ciągu 20 lat działalności BDO Advisory mieliśmy przyjemność współpracować z wieloma firmami, które po zakończonym projekcie wyraziły swoją ocenę prowadzonych prac w formie referencji. Poniższa lista dotyczy wybranych, zakończonych projektów.